www.modekungen.se

jag fick ett konstigt men samtidigt härligt ryck imorse. solen sken och jag hoppade med glägje upp ur sängen runt 8-tiden. jag åt frukost med pappa som stack till jobbet vid den tiden, och sedan snörade jag på mig löparskorna och sprang en runda. när jag kom hem hoppade jag in i duschen och efter det slocknade jag i sängen tills klockan blev 10. det är fortfarande helt underbart väder och det ser ganska stabilt ut så vi får hoppas att det håller i sig hela dagen. runt 14 tiden sticker jag till Mia, och sedan drar vi vidare till gymmet. ikväll sätter jag nog på en film och bara myser. ha en härligt söndag allihop, tjingeling

jag är duktigt sugen på tröjan nedan, Modekungen.se 399:-
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0