Mysig skoldag

peppa fredagen! denna dagen har verkligen gått undan. började med gympalektion men hade förståss råkat ta med mig 3 par träningströjor och inga shorts... hur typiskt är det inte josefin hey? dessutom skulle vi ha innebandy idag som jag har sett framemot, jag hatar att sitta på bänken och kolla på haha. men timmen gick fort, och efter hade vi skulle vi ha/har medieproduktion - mitt favoritämne! vi fick sluta tidigare idag om vi jobbar vårt ass off den sista halvtimmen. jag är klar, så jag kunde slänga in en hälsing till er!

jag, Rebecca och Lovisa var ute och fotade innan till en uppgift. vi tog även lite andra finfina bilder som jag nu ska dela med mig av. efter skolan sticker och Rebcca med tåget hem till Höör, sen ska vi gå till banken och fixa med våra kort som inte är aktiverade ännu. senare drar jag till JS och ikväll blir det ''utgång'' :D

jag älskar er tjejer, tack för denna fina fredagen!





Kommentarer
Postat av: grevinnan

shit vad jag älskar dig grevinnan!

detta åren blir awwwwwwwwwesom3! <3

2010-09-03 @ 17:02:09
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: Alle

Söta ni är tjejjer :)

2010-09-04 @ 21:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0