Svar på tal mot Kissie

haha skoja, gud vad glad att jag inte är uppe i Stockholms-kretsarna. men jag ska faktiskt skriva svar på tal till en läsarfråga som jag fick innan. jätteroligt att man får lite livtecken från er också ibland hihi

Fråga fr. Anonym: riktigt fin bild! sen vad kul att ni får hålla på med ps i skolan. har en liten fråga också, var det inte jätte jobbigt att sudda ut kanterna exakt som du har lyckats med? haha, eller har du kanske något smart sätt att "klippa" in bilder i en annan? haha, kanske lite svårt att förstå vad jag menade (a)

Svar: Jag har faktiskt inga små trix änsålänge, jag brukar säga att uthållighet och tålamod är viktigt om du vill få bilden snygg. jag använde suddit, arbetade mycket inzoomat och jag hade inte så mycket hardness på suddit. hoppas du förstod vad jag menade, men jag är rätt värdelös i ph fortfarande så jag är inte den bästa att fråga :D



vi avrundar dagen med en härlig bild på Kissie. nä första och sista gången hennes tryne kommer upp på min blogg!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Ta bort bilden! Mina ögon brinner!

2010-09-05 @ 12:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0