Sleden Tisdag



Dagen har varit riktigt trög faktiskt, men jag är världens lyckligaste eftersom jag har så pass underbara människor i min omgivning som lyser upp mig dag. Ni är fan världsrekord. Dagen började med en försovning, sen på toppen av det hann jag inte med någon frulle. Men jag var lika glad för det, traskade iväg till bussen i vanlig form. Skolan gick bra som vanligt, vi hade två lektioner sen drog vi oss till Malmö för att besöka Sydsvenskan. Det var lite segt men faktiskt ganska intressant, vi fick bl.a. se en film från enda sedan artikeln bara är en tanke tills den står i morgondagens tidning.

Efter skolan drog jag till gymmet och jag kom hem för bara en liten stund sen. Jag satte på vattenkokaren för att göra en kopp te sedan hoppade jag in i duschen och värmde mig ett bra tag. Jag har varit frusen hela dagen, hoppas bara inte det är någon jäkla sjuka nu alltså, det har jag inte råd med. Nu ska jag sätta på ValentinesDay och krypa ner bland kuddar och täcken, hoppas ni har haft en bra dag allihop!

idag avslutade jag, Rebecca, Lovisa och Alle dagen med en fika på EH. lifequality

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0