Only humanation

Onsdagslugnet har äntligen lagt sig, och jag sitter i köket och pular med min nya lur som lyckligt nog trillade ner i posten idag. Så jäkla efterlängtad säger jag bara! Jag får gå in till Telenor imorgon så dom får hjälpa mig med nummret och så, aldrig att jag tänker byta bort mitt gamla hederliga. Dagen har varit bra, riktigt riktigt ruskigt bra. Tåget var dock försenat en evighet efter skolan så jag och fina Rebecca fick vänta i hela 50 min. Men hem kom till till sist efter många om och men, och på bordet låg denna skönhet när jag klen innanför dörren!

När dagen var som bäst fick jag och min familj ett dåligt besked om en nära släkting. Jag har valt att inte skriva ingående om det här på bloggen och tynga ner er, jag vill bara säga att jag har en ganska tuff tid framför mig men jag är en stark person, och det är du med min älskade mormor. Du är den starkaste

Nu ska jag skölja av mig ansiktsmasken och krypa i sängs. Imorgon har jag sovmorgon och har bara en lektion innan jag drar tillbaka till Höör och träffar Madde! Längtar efter dig



Kommentarer
Postat av: lovisa

Sååå massa fin mobil!!



Du vet var du har mig grevinnan! <3

2010-09-23 @ 08:26:39
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0