Dagdrömmer i skolan



var precis klar med en uppgift så jag satt och pysslade lite med bilden ovan haha. jag skulle beskriva hur jag sitter drömmer mig iväg till värmen!

sitter just nu på medieproduktion-lektionen och längtar tills det är lunch. vi har samma ämne hela dagen och det är faktiskt riktigt roligt och man får mycket gjort. jag vill bara påpeka att jag har mittbena idag, för första gången i världshistorien och jag gillar't. jag har även stora, då menar jag riktigt stora örhängen för försat gången. jag debuterade med min blommiga dröm som jag köpte igår, och jag gillar den skarpt! till tröjan har jag tighta jeans från TopShop och ljusrosa sneakers från Vagabond. och jag gillar't.

Grevinnan, Jenny och Rebecca hälsar! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fin bild! sen vad kul att ni får hålla på med ps i skolan. har en liten fråga också, var det inte jätte jobbigt att sudda ut kanterna exakt som du har lyckats med? haha, eller har du kanske något smart sätt att "klippa" in bilder i en annan? haha, kanske lite svårt att förstå vad jag menade (a)

2010-09-01 @ 19:41:56
Postat av: maddäääh

jättefin bild snäckan =)

jag älskar dig! <33

2010-09-01 @ 22:24:09
Postat av: JOSEFINHEY

Tack mitt hjärta!

jag saknar dig så mycket, och speciellt våra mysiga filmkvällar. jag är fortfarande skyldig dig 50 spänn, du får dom nästa gång vi ses haha :) jag älskar dig <3<3

2010-09-02 @ 10:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0