Man blir klok av fisk

Mysfredagen har precis dragit igång! Hummöret är på topp och jag delar denna underbara kvällen med Rebecca. Skolan gick extremt sakta idag efter var vi helt slut, vi hade gympa första lektionen och sedan medieproduktion hela dagen lång. Men vi piggade upp oss med lite shopping som fick oss på grymt bra humör igen efter skolan, och vi hann även med en liten fika på Espressohouse. När vi kände oss färdiga för att dra med oss myset hem till mig tog vi tåget runt halv 10 i 7-tiden. Pappa hämtade oss på stationen i Höör och vi stack upp till Konsum för att köpa gottgott till kväll, vi har precis ätit tacos och nu väntar Ben and Jerry i frysen. Får ta ut dom nu innan dom fryser ihjäl, våra favoritgrabbar...

Eftersom vi jobbar med Illustrator i skolan och vi fattar absolut ingenting, ska vi försöka äta mer fisk.
Vi tror det funkar, tror ni?


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag älskar dig min tös, detta gör vi om <3

2010-09-19 @ 13:56:39
Postat av: josefinhey

För DET gör vi mitt hjärta, jag älskar dig <3

2010-09-19 @ 14:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0