Jag köpte mig en ohana

OKEJ OKEJ. Nu ska jag sammanfatta dessa två dagarna snabbt och enkelt för er allihop. Det blev inget bloggande igår eftersom jag var helt och hållet slutkörd i benen efter dagens ''aktivitet'' och det var nämligen pang bom i säng när jag kom hem från Malmö. Igår slutade jag klockan halv 12 och mamma plockade upp mig med bilen vid stationen där jag mötte henne. Vi körde vidare till Malmö/Entré för en heldag av shopping, god mat och mysiga fik. Min mamma är inte nådig att shoppa med, det går i 110 hela tiden och har man inte bra kondition hänger man inte med i hennes shoppingtempo säger jag bara...

Jag fick d.v.s. massa uträttade ärenden vilket var skönt. Jag hittade jacka, boots och massa massa annat smått och gott. Denna dagen har däremot inte varit lika tillfredsställande... började halv 9 och gick till halv 4. Dock inveg jag mina nya Vagabond och dom sitter som handen i hansken! (eller snarare som foten i stövlen..)

Ohana betyder familj.. Vagabond = min ohana
De som tittar på Disneychannel förstår vad jag menar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååh så avundsjuuk på skorna!! vill ha, vill ha, vill haaa.



Kram <3

2010-09-21 @ 22:35:44
Postat av: Hannah

Lilo Stich ! :o mmmhmm , ap snygga skor

2010-09-22 @ 19:22:03
URL: http://haannaahchristensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var köpte du dem skorna? :)

2010-10-07 @ 18:00:26
Postat av: Josefin Hey

Scorett på Entré i Malmö :)

2010-10-07 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0