Idag gick jag in på ett café



Jag är djupt förälskad i Björn Rosenström. Kom och tänka på denna sköna låten idag, kände att det var för länge sedan han prydde mina hörlurar nämligen. Skolan var chill, hade bara två lektioner idag. Efter skolan var jag och Esther vrålhungriga så vi drog till världens godaste thai-restaurang och slog oss ner för att njuta av lunchen. Sedan kom Alle och Matte och vi stack till Espressohouse en runda, som om vi inte var mätta nog - men var bara tvungen att ha en Hallon och Kardemumma muffins. I Björn Rosenströms ära ♥

Kommentarer
Postat av: Esther

Vi måste äta där igen snart alltså, så jäävla gott! och trevligt sällskap hade jag ju också :*

2010-09-13 @ 16:09:54
Postat av: Josefin

sv: Ja det måste vi verkligen göra, sååå himla gott verkligen! ja och jag ska heller inte klaga! :*

2010-09-13 @ 22:20:19
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0