Have you seen this child?

Jag är inte försvunnen allihop! Hela dagen har det tydligen varit uppståndelse om att jag har varit försvunnen haha. Familjen, vännerna och t.o.m lärarna har varit otroligt oroliga. Alle berättade att alla lärarna hade samlats för att leta efter mig, och allt detta p.g.a. ett stort missförstånd haha!

Allt började på tåget hem från skolan. Mia ringde mig och jag hade dålig täckning, det vär där första missförståndet uppstod. Jag tyckte att Mia sa att hon inte kunde möte mig vid stationen medans hon hade sagt att hon var påväg till stationen. Mia stod och väntade på mig i 45 minuter och blev orolig för att hon trodde ju att jag skulle komma och möte henne. Men jag tog i själva verket bussen hem och tänkte inte mer på det. Mia ringde i sitt oroliga tillstånd till mamma, pappa och Alle. Där blev den högen oroliga, sedan ringde Alle upp alla nära och kära så resten blev oroliga. Sedan gick Alle till min skolan och sa att jag var försvunnen. Därav blev även lärarna skraja, nä jag säger då det. SJ, ni måste fixa så att vi får bättre täckning på tåget!

Bilden är på mig och min älsklingssyster, USA 2010


Kommentarer
Postat av: Alle

Men lilla fiffi, du måste börja svara på mina sms :)

2010-09-27 @ 20:42:41
Postat av: lovisa

usch, jag har nog aldrig varit så rädd som när Alle ringde mig! Satt här hemma och tänkte ihop en massa läskiga historier! Nej fy grevinnan! <3

2010-09-27 @ 21:31:49
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: Josefin Hey

Ja, men det var ju den det var fel på Alle! :(



Aww grevinnan, det ska aldrig hända igen det lovar jag dig! <333

2010-09-28 @ 06:33:32
Postat av: Lovisa

Alle ringde fel Lovisa, jag hade ju stenkoll på dig sockertopp!

Love you

2010-09-28 @ 09:27:02
Postat av: Josefin hey

Awww love! Du är för härlig sockertopp <3

2010-09-28 @ 09:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0