Gymmet dirr!

och jag trodde att jag var mätt efter falafeln idag. men nej, självfallet går det ju alltid ner lite mer. lilla mormor kom ju in till mig i Lund efter skolan och vi gick rundor i affärer och det blev en del köp. sen hamnade till slut på Italia, en underbar liten restaurang med extremt god mat. där är speciellt mysigt på kvällen då man kan sitta ute med filtar och omgivningen är så vacker i gränden med musgrönan på hela väggarna och tända ljus. morre beställde in en stenugnsbakad pizza medans jag tog en pasta rätt med kyckling och pesto. då vi till slut hade kämpat i oss den goda maten beställde vi in varsin latte och Tiramisu. herregud, jag gick upp 5 kilo bara genom att titta på den. men något som jag och mormor är vårt extrema sug efter mumsigheter. och att sitta på världens mysigaste restaurang med min underbara mormor var bara helt underbart. tack för idag/ikväll söta mormor.

Mia, imorgon drar vi till gymmet! deal..?

ny luffarmössa från Lindex, löve it. perfekt när man fövsover sig och håret vägrar att sammarbeta. dubbelringen är från Glitter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0