Glader choklader 06.53

Godkväll alla tisdagsmysare! Nu ligger jag hemma i soffan framför idol och mumsar på mammas kanelbullar. Efter skolan stack jag till Mia, och sedan tog vi tag i våra liv och drog till gymmet. Vi tåg ett härligt pass som kommer göra att jag sover som en kung ikväll. Dagen har varit lång men det känns som jag fått mycket gjort. På lunchen drog jag och Rebecca till Espressohouse och knep oss varsin scones. Vädret har varit på min sida idag, nu har jag inte mycket mer att tillägga än att jag längtar efter helg!

Nu myser jag kvällen vilket ni också borde,
blandade mobilbilder från dagen





Vi avslutar inlägget med en bild på mig och Alle på bussen 06.53 imorse. Hur tjusigt?


Kommentarer
Postat av: Alle

Men frågan är ;) var jag verkligen vaken på den bilden xD

2010-09-28 @ 21:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0