Förälskelse

just nu ligger jag i min heavenly säng med 1000 tända ljus runtomkring mig och tittar på neccessärer på Chique en lördagskväll. nej jag har inte åldrats 30 år på en dag utan jag är bara redigt trött. tror att jag ska koka en kopp te och njuta av ledigheten nu resten av kvällen. imorgon drar jag till gymmet med bff, tjingeling ♥

jag är en person som gillar att ha mitt smink och mina saker fint och i ordning. hade du sett mitt rum under veckodagarna hade du lätt kunnat kalla mig the worlds biggest liar. kan man inte bara älska den lilla söta neccessären nedan? tycker inte ni det, killar?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det finns sådanan neccessärer i olika storlekar ute på Wonne present, bara så att du vet ;)

2010-09-06 @ 14:42:52
URL: http://perrre.blogg.se/
Postat av: Josefin

dom är ju bara så jäkla söta, inte sant? :D

2010-09-06 @ 17:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0