Festade med R.Seebach



herregud jag spricker snart... magen står nästan ut flera meter, på riktigt. jag vill först och främst säga att Jägers* blev ordentligt lyckat igår, tack alla och speciellt tack till Josefin Sauer för att hon är den underbara personen hon är. mamma hämtade mig runt halv 3 idag efter en underbara kväll/natt hos MOH. 
 
jag och mamma stack först till Konsum och hämtade ut mina vinterjackor som jag för övriktigt blev riktigt nöjd med, slänger upp bild vid tillfälle. när vi sedan kom hem hjälpte jag mamma med förrätten och sedan hoppade jag in i duschen. gästerna (min kompis Julias föräldrar) kom vid 18-tiden. Alle kom och hans kompis Matte kom hem från Köpenhamn efter 3 dagars festande på Ghost Fesival där dom hade VIP armband, så dom var 2 av de 20 personerna i vipen på den stora festivalen. de festade med bl.a. Medina och Rasmus Seebach, jag är så sjukligt avundssjuk. aja, kvällen har varit jättemysig och vi åt mozzarella tomater och oliver, och chebattabröd som man doppar i olivolja och salt. till huvudrätt hade vi oxfilé med rödvinssås, grillade parrisar, champinjoner stekta i vitlök och en härlig sallad. till efterrätt hade vi en mustig skogsbärsdröm. mums!

nu ligger jag i sängen och är mätt, och när jag är så mätt som jag är finns det inget bättre än att ligga i min underbara säng och kolla på kläder på internet. det finns så mycket fint, håller ni inte med mig? :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig min andra halva !! <3 puss

2010-09-05 @ 10:29:17
URL: http://josefinsauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0