Fake and Gay

dagen har varit helt strålande, jag längtar redan supermycket till nästa mp-lektion! efter skolan gick jag, Rebcca och Jenny en vända inom Hemmakväll och köpte något som kunde höja våra extremt låga blodsocker- halter. jag kan inte precis sätta fingret på vad maten smakade idag, men det var spännande att få skära i potatismosen. efter skolan drog jag och Alle upp till Geromar. jag surfade runt på lite olika bloggar tills pappa slutade och vi stack till CG och handlade. jag ändrade på min schampoo och blasamrutin att köpa Garnier, ist ska jag prova på omtalade TRESemmé.



sen fick jag mitt bankkort idag som jag så fint ska sätta in i min Gucciplånbok, som förövrigt är sjukligt fake med jag gillar't. mormor ringde mig så fort hon fick höra att jag hade fått det och utbrast: nä vad roligt för dig älskling, jag måste överföra en slant som du kan fika på Espressohouse för. tro inte att jag inte läser din blogg Fiffi lilla ;)



se upp, nu är Josse-med-kotet i farten!

Kommentarer
Postat av: Alle

Grattis till kortet ;)

2010-09-04 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0