Ett roligt prov? What

@ skolan. idag har/ska ha vi ha medieproktion hela dagen. vi har haft examinations uppgift hela dagen, vilket är samma sak som prov, och jag måste bara säga att jag trodde inte att prov kunde vara så kul. denna delen var betygstung, vilket betyder att Daniel sätter betyg på den sedan. det började med att Daniel delade upp oss i grupper som skulle gå ut och fota bilder som vi sedan skulle använda oss av i PS. jag kom med Rebecca, Lovisa, Josse D, Jenny och Britt. vi skulle först och främst ta bilder utr olika perspektiv och sedan göra en affish till ett påhittat klädmärke ''Crocco''. jag lägger kanske in bilder sedan, men nu ska jag hänga emd Esther ner till Jerrys och handla något sött.

efter skolan drar jag till Mia och sedan drar vi vidare till gymmet. kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0