Direkt från verkligheten

It always ends up in the sofa. Så sant så, nästan varje dag nu i veckan hamnar man här till slut. The Hills rullar på MTV och Mia ligger bredvid mig och släpper små smygare då och då. Idag slutade vi halv 12 vilket jag verkligen behövde, jag fick nämligen bara 3 timmar sömn inatt. Jag låg och vred mig hela tiden och kunde bara inte få ro, dessutom blåste det flitigt  hela natten så det gjorde det inte bättre. Efter skolan hamnade jag och Esther på en thairestaurang efter att ha gått rundor lite på stan. Nu ska jag och Mia mysa vidare och ladda inför Idol ikväll,

Bilder från gårdagens Onsdagsmys




Kommentarer
Postat av: Sara

vart kommer smyckena ifrån? jätte fina

2010-09-20 @ 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0