When you smile

The hole world stops and stares for a while

Goodmorning sunshine! Vilken otroligt tråkig känsla det är att gå upp en söndagsmorgon, rulla upp gardinen och se att det är mulet. Ni vet ett sånt mulet väder som bara gör en deprimerad? Men komigen vädergudarna om ni nu verkligen finns, sjänk lite d-vitmin för tusan!

Jag har inga speciella planer inför dagen, men detta tråkiga väder ska dock inte låsa mig inne idag. När tiden är inne tar jag tummen ur röven och sticker till gymmet. Jag kanske slänger in några kosingar i fejksolen. Ikväll softar jag hemma, jag ska verkligen se till att komma i säng tidigt idag. Let's try something extremely impossible..

Brun Mars - Just The Way Your Are


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha B-Vitaminer! Ta en Grazzhopper som inenhåller Vitamin B6 och B12 för snabb energi som vara länge!½

2010-09-19 @ 10:57:22
Postat av: mia

och vill du ha D-VITAMIN, gå ut i solen ;)



sakanr dig älskling!!! :(<3<3

2010-09-19 @ 13:00:17
Postat av: JosefinHey

OJ JAG MENADE D-vitamin haha! Jag saknar dig med Miafisen <3<3

2010-09-19 @ 14:57:03
Postat av: dinsakandebästis

varför svarar du inte din bajs? :( <3<3

2010-09-19 @ 20:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0