Apartments

ännu en fredag lyckad: check!



ett stort tack till alla underbara människor i skolan som gör den så rolig, och ett speciellt tack till min saknade Rebecka Svensson för dagen/natten. det var år och dar sendan vi träffades, 1 och ett halvt år för att vara exakt. efter skolan stack jag direkt in till Malmö, och i väntan på Rebecka gick jag rundor på stan och letade efter vinterjacka. berättade jag det förresten, jag ska aldrig mer beställa på H&M-postorder. jackorna som jag hade beställt var inte alls fluffiga som dom såg ut på internet/i katalogen, dom var hur tunna som helst! och för 1200 kan man få betydligt mycket bättre. efter att jag varit inne på Åhlens City möttes jag av en skrikande Gurdrun Schyman framför mig - det var lite läskigt eftersom nu när vi jobbar med valet i skolan och jag har Feministiskt Iniativ tillsammans med Esther och Aron. slutsnackat om politik för detta året.

jag mötte sedan upp Rebecka på centralen och vi tog våra vrålhungriga magar och begav oss mot närmaste Espressohouse. vi började med en stor chailatte och grillad skink och ost baguette. men vi kände oss inte helt mätta efter så vi tog oss varsin av Espressohouse's himelska muffins. det var så himla mysigt att bara sitta och snacka om allt som hänt under detta året, speciellt till livets dryck coca cola chailatte. mamma hämtade oss sedan på stationen i Höör och vi drog oss hemmåt för myskväll hos mig. vi har ätit tacos och kollat på idol, sen har vi bara snackat, skrattat, lyssnat på la musica och chillat - njutit av varandras sällskap helt enkelt. vi diskuterade bl.a. om vi skulle vinna 300 mille på en triss. vi har suttit och levt oss in i våra drömlägenheter osv... osv...

jag hittade min




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud vad det var härligt att träffa dig igen Josefin!

Detta måste vi göra oftare :) <3

2010-09-11 @ 14:06:02
URL: http://rebeckasvensson.devote.se
Postat av: JOSEFINHEY

ja det var det verkligen! och det får vi definitivt göra sötis :* maaaat <3<3

2010-09-11 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0