Afro power dance

gooooooodmoooorgon! hoppas allt är bra med er idag, det är superduper med mig nämligen. klockan är 8.00 och jag börjar halv 13 idag, hur härligt som helst. men jag måste bara berätta snabbt om gårdagen innan jag går vidare. jag stack somsagt till till Mia direkt när jag kom till Höör efter skolan. vi tittade på ett uråldrigt avsnitt av Top Model och slängde i oss lite föda. runt halv 18 tiden drog vi oss mot Nionde träningsstudio. vi skulle egentligen gå på BB (BodyBalance) men det hade ändrat tid och hade redan börjat. vi bestämde oss för att träna i gymmet istället, men så såg vi på tavlan att det skulle vara Afro Power Dance när BBn var slut. vi tog det med en nypa salt och bestämde oss för att testa på det. men det var så jäkla roligt, wild and carzy! efter dansen tog vi varsin vända i solariumet vilket vi verkligen förtjänade.

idag har jag bara en lektion, mediekunskap. efter skolan ska jag sticka in och köpa en tröja till Sara på beställning från mamma sen träffa en gammal kompis som jag faktiskt inte har träffat på år och dar. när jag är hemma i Höör ska jag möta upp Mia för lite träning på gymmet!

riktigt såhär söta var nog inte jag och Mia, det såg nog bara fånigt ut det vi gjorde haha. men det var skön musik och man slappnade verkligen av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0