Acne Pistol Boots


Just nu sitter jag och drägglar över de apsnygga Acnte Pistol Bootsen som är tillbaka. Borde jag inte förtjäna ett par, jag som faktiskt är rätt duktig. Ibland.

Ikväll blir det en lugn och skön lördagskväll. Snart kommer min Mia hit och det råder tjejkväll vilket innebär att vi kommer ligga i soffan och kränga chips och fisa i kors. På kvällens meny står pizza och vi ska baka mjuk pepparkaka och kolla på The Last Song. Jag fick nog med allt, och jag gillar dig min guldklimp!


Kommentarer
Postat av: camilla

Har The Last Song kommit ut på dvd? Jag såg den aldrig när den gick på bio och skulle gärna vilja se den, men jag har inte sett den i affärerna? :)<3

2010-09-12 @ 16:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0