2000 farenheit

Heeej allihop! Dagen har varit kall och blåsig, men mest kall. Det har varit en härlig torsdag för övrigt, jag slutade halv 12 och efter det drog jag mig mot Mårtenstorget i Lund där farfar bor. Han fyller år idag så jag fick gå hem till den gamle räven och liva upp hans vardag. Han fyllde mig med vaniljhjärtan och jag lärde honom grunderna på fejjan. Senare tog jag tåget hem till älskade Höör och därefter bussen till kungliga Ängsbyn. Gymmet med Mia väntade senare och efter passet stog Idol på schemat. Nu ska jag mysa ner mig i sängen med duntäcke och elementet på 2000 farenheit. Dvs 970 grader, lagom!

Tjingeling folks, imorgon är det fredag high five


Kommentarer
Postat av: anonym

vilket smink använder du ? Och plattar du ditt hår eller är det så platt av sig själv ? :)

2010-10-03 @ 13:16:00
Postat av: Josefin Hey

Jag använder mig av en foundation från Loréal, ett ''glitterfritt'' puder från IsaDora, solpuder på kindbenen och en favoritmascara från MaxFactor. Jag har extremt platt och livlöst hår så oftast ligger plattången på hyllan, förrutom när jag har en dålig hårdag förståss :)

2010-10-03 @ 18:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0