Zero Procent Interest

Hej mina korvar, nu är det sorligt nog i slutspurten av denna härliga helgen. Fast det är ju det man säger, varför går man i skolan om det inte är för att få helg? Lav it. Jag har suttit och sugit på Rollo-kolor i massvis och Jason Mraz har dejtat mig genom högtalarna hela kvällen. Ytterst romantiskt.

Jag har inte fått internetet att fungera här hemma på skoldatorn ännu, men det kommer väl snart. Jag har bara  trixat lite i photoshop och tramsat lite med iPhonen, inget vettigt d.v.s. Nu vinkar jag er hejdå för denna helgen och ser fram emot en ny vacka! Brasan knastrar på ordentligt och kvällens mys väntar på mig. Vad väntar jag på?



Aarrrrgh, jag pallar inte. Hur kan det vara så att jag altid lyckas göra klockrena slarvisar med engelskan?
Ja, det ska vara me me me.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fina ögon du har, snyggt med mörka ögon till ljust hår :)

2010-10-03 @ 20:28:20
Postat av: Josefin Hey

Tack så mycket! =)

2010-10-03 @ 20:28:59
Postat av: Ida

Vad har du för ögonfärg? ser inte så tydligt på bilden :D<3

2010-10-03 @ 20:29:28
Postat av: mia

älskling, ska det inte vara me ist my? xD

SAAAAAAAKNAR DIG (L)

2010-10-03 @ 20:48:09
Postat av: Josefin Hey

I: Jadu, dom är väl en blandning mellan oliver och senap. Inte speciellt gott!!



M: Haha shap app! På tisdag drar vi till gymmet no matter, mkay? <3<3

2010-10-04 @ 05:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0