Njutning jag förtjänar

Hej mina kära kära vänner. Jag är inte död, jag är bara en normal tonåring med extremt mycket att stå i för tillfället. Eller det är kanske bara en undanflykt från att höra av mig - men trött är jag, speciellt nu efter ett härligt pass på gymmet med min Mia. Dagen har varit helt underbar för övrigt, jag masade mig till skolan runt halv 9 tiden och slutade efter 2 lektioner klockan halv 12. Jag drog direkt till Ica för att köpa ostfrallor och luncha till en chai på Espressohouse. På Ica mötte jag mina tjajor Rebecca och Lovisa. Lovisa drog senare till bussen, men jag och Becci gick till Espressohouse där vi spenderade 2 och en halv mysiga timmar. Vi gosade upp oss i två härliga fåtöljer och vilade benen på en mysig puff, och med en chai-latte i ena handen, en varm ostfralla i andra och en underbar Rebecca framför mig kunde det inte bli bättre.

När vi sedan fick tummarna loss tog vi tåget hem till Höör där jag sedan gick och mötte upp Mia. Vi stack hem till henne och käkade lite och mös innan vi drog till gymmet. Jag är helt slut i bollen nu, längtar så efter min härliga älsklingssäng. Men en dusch står på schemat och läsning av American Psycho. Jag hoppas ni har det bra allihop,

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0