Solig dag i Malmö

Hej alla söta filurer, hoppas allt är i sin ordning idag. Just nu sitter jag och äter ihjäl mig på kanelbullar och baaara njuter. Dagen har varit riktigt härlig, det har inte varit riktigt så isigt väder som de andra dagarna förra veckan, skönt! Solen har dessutom tittar fram ibland, och att vi slutade halv 12 gjorde inte heller saken mycket sämre. Efter två lektioner i skolan drog jag och Rebecca till Malmö för lite shopping och bara mys. Alltid roligt med dig min tösabid!

Real Eyes
Realize
Real Lies

fyndigt va?



Estahbliven köpte ett grymt snyggt armband på ChallaMalla och jag hittade en Pippi-tröja som jag bara gat to häv..



Mycket kanel och mycket chokladkrydda är ett måste ja. Jag och Rebecca slog oss ner på EH för en liten fika mitt i allt. Vi blev nästan uppätna av fåglar men det gick bra. Jag är ju faktiskt fågeljägare



Kärlek till hallon och kardemumma muffins


Kommentarer
Postat av: rebecca

tack min tjej, alltid urmysigt med dig. alltid lika kul och flippa ur totalt med dig gollet, och en fika på eh är ett måste. jag älskar dig <3

2010-10-04 @ 23:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0