If i could be a superman

I'd fly you to the starts and back again

Hey alla lördagsmysare. Tacokvällen igår med Erika blev riktigt lyckad och framför allt mysig. Vi tog det bara lugnt och pratade en massa om allt och inget, det är svårt att ha varit utan henne så himla länge. Denna lördagen har börjat lugnt, jag sov till 12 ungefär och vaknade sedan av 2 glada tösen som hoppade i min säng. Mamma hade tänt massa ljus och tänt en brasa, kunde bara inte bli mysigare. Denna lördagen har jag en dejt med Maddisen som även hon är så himla saknad! Vi ska nog bara hyra film och äta gott, efter denna stressiga veckan vill jag bara gosa och ta det lugnt med mina favoriter! Jag saknar Alle och pappa, husets 2 herrar. Alle är nere på Grand Canaria och lider av 34 grader i skuggan och pappa är i USA med jobb. Nu ska jag packa lite inför en helkväll hos Johanssons, ha en underbar lördagskväll allihop.

Jag blev riktigt nöjd med resultatet efter friösren i torsdags, rekomenderar verkligen Studio Saga!


Kommentarer
Postat av: maddääh

det blev jättefint snäckan!

sitter och väntar på dig nu, vi ska ha så hiiimla mysigt. och du är saknad du också.

come baby,come!

2010-10-23 @ 17:24:14
Postat av: ikis

Så himla fint!! Riktigt snyggt =) Vem klippte du dig hos =)

2010-10-23 @ 22:53:57
Postat av: Josefin Hey

M: Tack gumman! Nu är jag hos dig, har saknar dig så himla mycket ska du veta. Du är på toaletten och tvättar av sminket, gissa vem som väntar på vem nu? :D hehe. Come baby, come!



I: Tack Ikis! Jag blev faktiskt ritkigt nöjd, jag klippte mig hos Kajsa på Studio Saga. Superduktig tjej =)

2010-10-23 @ 23:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0