Ut i dimman

Det blev en lugn och skön kväll igår kväll, jag mamma och lilla sara njöt av en filmkväll med brasa och massa gottis. Nästa lördag blir det inte lika lugnt, för då drar Grazzhopper Party del 2 igång! Denna söndagen ska jag delvis spendera på gymmet i några timmar sen bara ta det lugnt med familjen ikväll och äta god mat. Pappa o mamma sticker strax upp till Geromar så jag hänger med dem upp. Har ni också märkt hur otroligt dimmigt det är ute? Helmysigt ju!

Ni får ha en underbar söndag allihop,

Vad är en söndagsmorgon utan varma ostfrallor?



Jag skrev ju igår att jag har beställt tid hos frisören den 21:a, och någon frågade hur det ser ut nu, vilken färg som är min egen, och vad jag ska göra hos frisören. Bilden nedan talar ju för sig själv, och jag har ganska ljust (solblekt och slingor) med naturlig utväxt, dvs mörkblont. Jag säger inte mer än att jag ska färga det, spännande!

Ungefär såhär glad över helg..


Kommentarer
Postat av: anonym

Du verkar ha så hiimla fin hy!!

Vilka produkter använder du?



Skulle vatt kul ifall du kunde skriva i ett inägg på bloggen om hur du kan ha så fin och finnfri hud.



Kram :)

2010-10-10 @ 12:18:18
Postat av: Josefin Hey

Nä vad gulligt sagt!

Jag ska absoult slänga upp ett inlägg om det inom kort. Dock kan nästan ingen bli finnfri, alla har ju sina perioder och då kan de komma upp några elakingar då och då. Men jag ska definitivt skriva mina tips snart :)



Kram kram!

2010-10-10 @ 19:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0