Tingeling tjingeling

Tjena alla söndagsmysare! Nu är klockan strax halv tio och huset mitt har varit vaket ett tag. Päronen städar lite, Alle sover som den trötta pojk han är, Sara springer runt och letar efter sina leksaker och jag sitter här vid matbordet, nyduschad och färdig att snart tjingelinga vidare hem till Miafisen von fjärt. Vi ska ta ett långt och härligt pass på gymmet senare, känner mig faktiskt riktigt laddad inför träningen idag. Vädret är ju förvånansvärt fint och nu är det vinter, det konstaterade jag och pappa när vi dog lite på fotbollen igår.

Kommer ni ihåg den härliga låten från melodifestivalen?
Tingeling, tingeling common baby shake that thing..
Tingeling, tingeling let me see your body swing..
Tingeling, tingeling common baby shake that thing,
from The Globen to Beijing let me see that body swing

Mästerligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0