Mitt livs bästa dag

Idag är mitt livs bästa dag, och imorgon blir det bara bättre!
Tänk att alltid kunna leva med den inställningen, tänk så mycket härligare allt skulle varit då? Ist för att klaga över att det regnar när jag stiger upp på morgonen, kan jag skratta mig lycklig som överhuvudtaget vaknar upp. Haha det lät konstigt, men jag är övertygad om att ni förstår vad jag menar. Nu ska jag tjingelinga, vilket betyder att jag d-rar. Sängen kallar snart, jag är säker på att den saknar mig min sagt lika mycket som jag saknar den.

En ''face-look'' bild från innan festen i lördags. På mig hade jag gråa jeansleggings, en transparant blus och kavaj med puff-axlar. Jag smyckade mina fötter med Vagabond och runt halsen hängde jag ett halsband med fjädrar och annat trams. Det roliga var, hur lyckades jag hjula på dansgolvet i denna utstyrsel?


Kommentarer
Postat av: h

Hej fining, här har du min blogg!



/hannah

2010-10-19 @ 08:28:33
URL: http://coffeegirl.blogg.se/
Postat av: Josefin Hey

Hejsan hoppasan, nej gud vad fin blogg du har Hanna!

2010-10-19 @ 09:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0