Lever med medelålderssyndromen

Hej hopp alla söndagsfjärtare, hoppas att er söndag har varit minst lika härlig som min. Dagen började då med en mysig frulle med familjen och sedan följde lite söndagsstädning. Jag hänkade somsagt med mor och far upp till Höör vid 12 och de släppte mig vid gymmet. Jag tränade kondition och jag kände mig riktigt frusen idag så jag bastade och la mig i solariet en stund. Efter gymmet knatade jag hem till bästis, saknar henne vartenda minut jag inte är med henne. Nästa fredag har vi toppenplaner, kommer att bli askalas fisen!

Nu ska jag hjälpa till med maten, vi hörs nästa vecka.
Just det, jag har fått en sorts ''medelålders-syndrom''. Får jag inte en kopp kaffe och en chokladkaka från Göteborgskex varje dag blir jag galen. Att bara sitta ner och njuta av en kopp kaffe. Haha vart är världen på väg..


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad snygg du är Jossssee!

2010-10-14 @ 13:33:41
URL: http://courageux.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0