Jag vet vem som inte sviker



Hej älsklingar! Solen skiner och de sista 45 minuterna av denna skoldagen tickar snabbt på nu på nedräkningen. Maten var inte något att hurra för idag.. Så efter lunchen tog jag och Esther våra magar och la den i händerna på Mormors bageri, hon sviker aldrig. Efter lunch hade vi tipsrunda på svenskan, det har varit skönt väder och det var inte speciellt ansträngande så vi klagade inte. Och vi fick kanelbullar av en lärarkandidat ser om varit hos oss och udnervisat i 5 veckor som nu ska sluta, himla gott asså. Efter skolan drar jag till Mia sedan pyser vi till gymmet. Ha en bra tisdag allihop,

Esther slog till med en chokladmuffins och jag knep mig ett vaniljhjärta. Mmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0