In my head I'm over 1000 miles away

Ja herregud vad jag är bra på att flyga iväg i mina tankar. När jag satt på tåget hem från skolan runt 12 mumsande på mina EH scones och tittande ut i höstsolen garanterar jag att jag var nog nere i Thailand och vände. Eller kanske nere hos min bror, ja han som stack till Grand Canaria och lämnade mig här. Dagen i skolan gick ju snabbare än man kunde blinka och jag har bara chillat idag. Mamma hämtade mig på stationen och vi stack och handlade lite, sen har vi bara städat och fikat. Ikväll är det säsongsstarts på Svenska Hollywoodfruar, vi två generationerna i huset kommer definitivt att sitta fasklistrade i tvn klockan 21. Men tills dess måste jag plugga lite Mediakunskap, har en inlämningsuppgift som ska vara klar tills imorgon. Ha en underbar måndagskväll alliop!

Come accommodate with me, you are my luggage and I'm yours


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0