I may look calm

But in my head I've killed you three times

Brutalt va? Nej jag ska inte skrämma er så.. Sanningen är den att jag sitter just nu på Alles rum och är vettskrämd själv. Jag är inte så himla kaxig när det väl gäller, det är lika mörkt som i sotarens gump här och alla i huset sover. Jag ska bara slutföra en läxa som är tills på tisdag sen ska jag slänga mig i sängen och sova, och jag ska sova gott. Jag ska välkomna den kommande veckan med öppna armar och hjula varje gång jag tänker på att det bara är en vecka tills höstlovet drar igång. Min söndag har varit lugn, inte något märkvärdigt över huvudtaget. Jag, Sara och mamma käkade pizza innan och nu ligger vi bara i soffan och myser. Hoppas att ni har haft en härlig helg allihop,

Swallows


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0