Ladies night

Hej alla fredagsnjutare. Jag tänkte bara slänga upp ett inlägg nu innan jag hoppar in en snabbis i duschen och sedan kryper ner i mitt gosiga duntäcke. Dagen har varit askalas, den startade med gympa och resten av dagen hade vi medieproduktion. Efter att ha fått sluta tidigare av underbara Daniel powerwalkade jag och Rebecca till centralen för att hinna med ett tidigt tåg. Med ett leende på läpparna hann vi med tåget, och jag blev sedan upplockad i Höör av mamma. Vi stack upp till geromar och fikade lite och bokade bio. Vi sa adjöken fröken till Alle och pappa som stack på leverans till Stockholm och såg fram emot en ladies night ute i Lund. Runt 18 stack vi in för att först njuta av en middag på Italia och sedan se filmen En Sydfransk Affär. (En riktig b-film!!!)

Men vi hade haft roligt ändå, vi skrattade oss egenom nästan hela filmen. När vi sedan kom tillbaka till ''parkeringstaket'' hoppade vi snabbt och lätt in i bilen för att åka hem till Höör och hämta Sara som var hos mormor och morfar. Men när vi var påväg ner genom den enda utgången som fanns, var där en bil som kört rakt in i mittenräcket så vi kommer inte ut. I en timmes väntan på bärjar-snubbarna spelade jag doodle jump och tittade upp i fönstret framför bilen där det stog en skum person och tittade på oss i hela 30 minuter innan den gick därifrån. Det var faktiskt rätt läskigt haha..

En skicklig person lyckades med detta. Han ''såg'' visst inte mitträcket.



Ser ni i fönstret fjärde från höger?



Bildkvalitén fick bli vad den blev, men ser ni sen vita personen? Spooky


Kommentarer
Postat av: grevinnan

usch! Nu kan inte jag somna :(

det är ju ett spöke...<3

2010-10-09 @ 03:21:07
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: Hannah

De skulle kunna va ett sånt skelett som man har i klassrum, men det stämmer ju inte riktigt om de inte stod där förut :o skrämmande..

2010-10-09 @ 10:19:15
URL: http://haannaahchristensson.blogg.se/
Postat av: Josefin Hey

Förlåt grevinnan, jag var bara tungen att dela med mig haha <3



Ja det trodde jag och mamma först också, sen rörde den på sig. Sjukt läskigt faktiskt haha!

2010-10-09 @ 15:10:12
Postat av: Lennartsson :P

Fyyyy vad läskigt :OOO Helt genomskinlig också :S

2010-10-12 @ 18:35:42
Postat av: Emilia

CREEEEPY

2012-09-12 @ 13:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0