Cannot get enough

Bästa söndag avslutas ännu bättre. Tidigare ikväll satt jag i min ensamhet och lyssnade på Joshua Radin samtidigt som jag chattade rundor med en hel skala trevligt folk. En av dem var Maddisen. Det var inget snack om saken, 2 brudar som har tråkigt kan lika bra ha tråkigt tillsammans, right?

Så jag och pappa drog på oss mysbyxorna, traskade till ut i bilen i det snöblandade regnet och åkte först till konsum innan de stängde för att fixa lite mys till ikväll. Sedan hämtade vi upp Madde på hemvägen, nu ska vi bara ladda upp med en hel radda filmer filmer, kuddar och täcken, ljus och massa gott så kan detta inte sluta misslyckat. Läs tyst och stör oss inte nu, ha en underbar söndagskväll allihop! Älskar våra myskvällar, för dig ska jag göra det tusen gånger om. (Vi sitter inte alls och lyssnar på Gubben I Lådan nä..)

Om jag fick välja hur min död skulle vara, skulle det vara att jag åt ihjäl mig på Ben & Jerry glass. Och jag är på god väg för den delen... men jag gillar det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0