Är det sant att man föds igen

Hej mina älskade. Idag har jag varit extremely diligent, alltså ruskigt flitig. Jag vill bara börja med att säga att det har varit helt, helt makalöst fint väder idag som alltid får en på bra humör, för det andra så stack jag hem efter första lektionen idag. Mamma behövde lite hjälp hemma ifall att Lovis skulle få valparna idag och dessutom kunde jag lika gärna jobba hemifrån för vi skulle bara ha vikarie på matten och lite så. Alltså, efter engelskan gick jag till Eh och knep med mig en grillad ost och skink-smörgås som lite färdkost på tåget. När jag kommit hem gick jag en runda med Lovis i det fina vädret sedan satte jag mig vid Alles dator och började plugga lite svenska, MDP (medieproduktion) och matte.

Runt 5 tiden åkte jag och mamma och hämtade upp Mi:isen, det var dags för gymmet. Jag har fått otroliga abstinensbesvär om jag inte tränar på ett tag, jag blir nästan lite skakig och kan knappt varken sova eller koncentrera mig (det var ett tag sedan jag tränade sist, eller förra veckan men ändå). Varför jag har varit så flitig? Jo, först gick jag, Mia och Sofi på Core och sedan följde en timmes intensiv spinn. Det var en helt underbar känsla i kroppen när man var färdig och sträkte ut musklerna!

Jag hade tänkt att börja med en ''Det ni inte visste om mig'' - kategori snart. Där ska ni kunna klicka in om ni vill lära känna mig lite mer som person, jag kommer uppdatera då och då när det poppar upp något i min hjärna som kan vara intressant för er att veta! Kategorin kommer inte upp ännu, men jag tänkte ändå börja med att avslöja en ''det ni inte visste om mig''-sak. Jag kan vara en riktig mjukis. Ex, idag började jag gråta till denna låten nedan. Det är en låt av Nicke och Nilla och heter ''Mamma min mamma'', min mamma spelade alltid den för mig när jag var liten och har så jäkla lätt för att gråta till filmer och i detta fallet låtar. Haha intressant va? Bilderna är på en valp från Lovis förra kull, Lennart rättare sagt.




Kommentarer
Postat av: ikis

Guuud så söt!! Ser ut som en riktig Lennart :D

2010-10-27 @ 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0