Written in the stars

Hej mina kära måndagsälskare. Min måndag har varit alldeles strålande, det har varit ruskigt kallt men solen har varit framme hela dagen. Idag åkte jag med Mia och hennes pappa till skolan eftersom han jobbar i Malmö och Mi:isen skulle hänga med mig en dag i skolan/skugga mig. Det har varit superroligt att visa att visa henne skolan eftersom hon är ju med i en såpass stor del av mitt liv, hela tiden. Vi slutade halv 12 så det blev en soft skoldag för både henne och mig, dessutom har hon det lite mer lyx för henne eftersom hon har prao de kommande två veckorna. Iaf, efter de två lektionerna vi hade idag traskade vi till en thai-restaurang i närheten som jag brukar käka på med mina vänner. Sedan strosade vi bara rundor längst lunds gator och Mia skulle även ha sömntabletter så vi var bl.a. på apoteket. Vi avslutade vår Lunda-dag på EH där vi avnjöt varsin kall heavenly ''shake''. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som med dig min pärla, dagen har varit grymt mysig.

Det står skrivit i stjärnorna, det kommer alltid att vara du och jag


En islatte och en Frappino Mocha, ni chokladfantaster där ute kommer icke att bli besvikna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0