Spritt naken springer jag runt

Om detta skulle vara en facebook uppdatering skulle jag skriva något i stil med, ''nöjd tjej sitter och äter ihäl sig, någon vänlig själ som är frivillig att betala min begravning?''

Jag drog till gymmet innan och mötte upp två träningssugna töser, Sofi och hennes polare Julia. Vi gjorde oss redo för ett core och ett spinning-pass. Det gick sjukt bra, var bara lite slapp i benen märke jag. Men vi kände oss grymt duktiga efteråt! Efteråt hämtade pappi mig och vi stack och handlade, sedan kom vi hem till ett varmt hus och kvinnan i huset hade fixat så maten var på bordet. Det serverades rotmos och kogekorv, rätt överskånskt men hur gott som helst. Jag åt ihäl mig lite, alltid lika hungrig efter träningen!

Förresten, köpte mig ett lantställe innan. Alle bloggare måste ju ha ett ''lantställe'' som man kan fly alla paparazzis. Inflyttningsfestn nästa torsdag, jag bjuder på kaffe och kaga.


Här kan jag springa spritt naken på mina ägor och leka krösus


Sen sitter det fint med ett dopp i poolen. Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: love

säg bara till vilket rum som är mitt och var min solstol är så kommer jag på 3 sek :D<3

2010-11-03 @ 00:28:06
Postat av: Josefin Hey

Hahhaa, sockertoppen då. Allt som är mitt är ditt :D<3

2010-11-03 @ 12:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0