Thing happends with a why

We live as the young-bloods we are. Efter skolan uttalar sig Esther: Jag är sugen på fika! Bangar vi, nej självklart gör vi inte det. Dock provade vi på ett nytt café idag för variationens skull, och jag köpte mig glass från himlen. Eller från Nesta egentligen, fast det är väl i princip samma sak. Man kan inget annat än att älska spontana grejor. Nu hoppar jag in i bastun sen värmer pappa en kopp glögg till mig, kapisch?

Såja, nu är bakgrunden ändrad, nu är julen på nedräkning!


Kommentarer
Postat av: Esther

glassen var så gooooooood vill ha den nu :(((((

2010-11-26 @ 10:47:26
URL: http://sawsparks.blogg.se/
Postat av: marie

kan inte du lägga upp din play-list igen? :D hittar den inte på din blogg orkar inte rota igenom hela arkivet hehehe

2010-11-26 @ 17:43:27
Postat av: Josefin Hey

E: Asså munorgasm, snart igen!!



M: Jo jag kan göra det i ett inlägg när jag kommer ihåg, fast jag länkar den nedan nu också hihi :)



http://open.spotify.com/user/josefinhey/playlist/4xPpqFqduI55t0l6A2X3T7

2010-11-27 @ 00:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0