Taggar glögg, lussekatter och skidor

Herreguuuuud vilket sug jag har haft efter lussekatter idag. Allt som har med julen att göra faktiskt, jag och mamma satt och bläddrade i massa inredningstidningar innan och vi ville bara äta upp tidningarna så mycket vi längtade. Ska inte erkänna att mamma faktiskt började tugga på en tidning haha.. Anyway. Pappa köpte glögg idag, gissa hur lycklig jag blev då! Han hade även köpt pepparkaksflarn, intressant men gott.

Jag har bara tagit det lugnan idag, fast jag har faktiskt varit till lite nytta. Jag aggerade barnvakt åt 6 valpar och 1 styck syster. Städgurun inom mig tog plats och jag slängde på mig lurarna och klickade på hög musik sen röjde jag undan rejält på rummet mitt! Men det har varit en härlig och avslappnad dag i allmänhet, till skillnad från v.1 då det blir andra bullar. Ni som känner mig/har läst min blogg så pass länge kommer ihåg att jag var på bröllop med familjen uppe i Björnrike/Vemdalen v.1 förra året. Det var en helt underbar vecka, så jag och min bror har dragit ihop några andra polare så har vi hyrt en stuga där i en vecka! Askalas

Nu ska jag kolla på two and a half med pappi. Sen ska jag krypa ner i min nybäddade säng och sova som en prinskorv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0