Need somebody to lean on

Bra fredag. Olle och Jay sjunger bättre än någonsin, glassen smakar lite bättre fastän att det är precis samma sort, soffan känns otroligt skön under mig och jag är verkligen tacksam för att helgen är här. Min älskade bror kom hem från sjukhuset idag efter en obehaglig operation. Jag väljer att gå ut med det nu, vi fick reda på att han har cancer för ett litet tag sedan. Tur var fick han en operationstid snabbt och han är planetens starkaste människa så allt ska bli bra igen. Nu ska jag ringa upp vartenda krona jag har på Idol

Jag har precis avnjutit en liten middag med familj och vänner



Fredagsvana. 3 otroligt vackra förpackningar


Photos by me


Kommentarer
Postat av: rebecca

Ni är otroligt starka!

vill bara säga att jag finns här, och det vet du. Genom allt min tjej, detta går bra.



Även till alle, du klarar detta! <3

2010-11-19 @ 23:14:05
Postat av: Hannah

o herre gud. Kämpa på hey's. Ni är otroligt sköna hela högen, ert band slår alla andras.

Ush. Jag blir ledsen när jag hör sådant :<

Krya på dig Alexander.

Kram.

2010-11-20 @ 08:32:36
URL: http://haannaahchristensson.blogg.se/
Postat av: lovisa

Josefin du är så otroligt stark och även Alle, detta kommer gå super!

Och såklart vet du var du har din grevinna! <3

Jag finns ALLTID här för er! <3

2010-11-20 @ 16:15:18
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: Bea

Kämpa på efter som ni fick tid så snabbt så kommer det säkert gå väldigt bra!

Håller tummarna och önskar er all lycka!

Kämpa på ni är en stark familj vad jag har hört.

Kram!

2010-11-20 @ 22:43:16
Postat av: Josefin Hey

Tack så otroligt mycket allihop, uppskattar det jättemycket verkligen. Det ska nog gå bra dethär, han är ung och stark. Massa pussar och kramar!

2010-11-21 @ 15:07:30
Postat av: Lisa

Allt går säkert bra, vilken sorts cancer har han ?

2010-11-23 @ 11:42:33
Postat av: Josefin

massa styrkekramar till dig och din famlij!

2010-11-23 @ 21:01:44
URL: http://singinglalala.blogg.se/
Postat av: Josefin Hey

Vi kan tacka Gud om han nu finns att det endast är testikelcancer, men nu väntar 3 hemska veckor i väntan efter operationen efter provsvaren. Han är en stark kille och det kommer han att klara galant, men tankarna skrämmer oss. Och blodproverna tyder på att det skett en förändring (dvs det kan ha spridit sig) men självklart håller vi alla tummar och tår på att det inte är det. Tack för att ni är så underbara, betyder mer än ni tror!

2010-11-23 @ 22:08:03
Postat av: Anonym

Vi tänker på er <3

2010-11-24 @ 10:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0