My world is my playground


Photo from weheartit.com

Ligger på en nybäddad säng i ett nystädat rum en regnig söndag som den slöfis jag är. Jag har pluggat lite inför matteprovet som tager plats imorgon, visst är jag otroligt taggad. Fast ne. Igår var det maskerad-fezt hemma hos johanssons, himla mysigt och trevligt. Fina utklädningar allihop, och jag misslyckades definitivt inte med min spåkärring aka zigenar - utstyrsel. Vet ni vem som fyller 16 bast näst nästa vecka? Ni får ett försök! Finfina priser till vinnaren

Snart kommer den nya designen upp! Är ni lika nyfikna som jag?

Kommentarer
Postat av: maddääh

hihi för det gör du jossääh :D

men just nu,så är vi lika gamla (a)

tack för igår, love u <3

2010-11-21 @ 18:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0