Look a likes?

Livet är mycket bra nu. Helt underbart. Igår var det överskningsfest för Alexander min bror som hans kompisar hade annordnat på Geromar. Det var riktigt roligt, mycket dans är väl ganska beskrivande! Jag, Mia, Alle och Jonte tog en taxi sedan från festen hemmåt runt 2-tiden. När vi kommit hem hoppade jag och Mia i pyjamasarna och drog med våra täcken ut i soffan, med varsin ben n jerry och en sked satte vi på Valentines Day. Filmen var slut runt 6, men Mias ögon orkade inte hålla sig uppe så länge, tröttis! Jag är expert på att dygna och vända på dygnen.

Vi vaknade upp runt 2 idag, eller jag vaknade lite tidigare faktiskt. Alla i huset sov så jag satte mig i soffan och slog på MTV, och åt upp resten av ben n jerryn. Bra frukost. Idag blir det en lugn lördag, jag har inte så mycket planer mer än att baka bröd haha, städa på rummet och bara ta det lugnt. Nu ska jag hoppa in i duschen så vi höres senare, fred ut!

Jag och Mia hade extremt roligt i neonljuset igår, erkänn att vi är rätt lika?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0