Girligirl

Hej mina underbaringar. Denna dagen har tickat på så otroligt fort så det är inte sant! Tisdagar brukar inte vara mina bästa vänner precis, men med en födelsedag på schemat sprang den bokstavligt talat iväg. Tack till ALLA härliga människor idag, ni är för goa allihop.

Efter skolan stack jag ner mot Saluhallen och mötte upp farfar som ville bjuda på lite eftermiddagsfika. En stor kopp varm choklad och en bastant bit morotskaka senare kramade jag farfar farväl för denna gången och gick bort mot nästa café vid namn Cream där jag mötte upp en förjäkla underbar Rebecca. Den jäklen ville bjuda på fika, vi bangade inte vars en crépes med nutella och banan. När jag kom hem hade en härlig familj of mine duktat upp med smörgstårta, den gled dock inte ner lika snabbt!

I mig lever verkligen en liten girligirl. Kvällen är ung, så nu klickar jag igång den nya Sex And The City och bläddrar sedan några sidor i Blondinbellas Egoboots. Sweet dreams


Photo by me

Kommentarer
Postat av: bajsen

men din bajs, den skulle vi ju se på tåget.. :(

2010-11-30 @ 23:15:56
Postat av: Josefin Hey

JAG SPARAR DEN! Har bara kollat fem minuter, pausar genast!!!

2010-11-30 @ 23:26:21
Postat av: mia

haha nej lugnt, ser den själv ;)

2010-12-02 @ 15:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0