Första advent

Idag tänder vi det första ljuset på ljusstaken och snön ligger tungt på marken. Det är ynka 2 tills jag fyller 16 år, 16 år i staden där jag växte upp och såg. Denna söndagen har jag mest spenderat i sängen med 2 stora duntäcken och på tvn rullar det repriser från veckans program. Jag känner mig dessutom inte helt hundra idag, så jag kommer att fortsätta dejta sängen dagen ut och jag lägger mig nog i ett varmt bubbelbad sen för att lindra kylan. Har ni någonsin frusig så mycket att det gör ont? Därför kommer ett bad definitivt göra susen!

Några bra låtar i lurarna, lite ben and jerry's och en film har gjort det lite bättre..
Fast jag vet vad jag egentligen behöver


Photo of and by me


Kommentarer
Postat av: jenny

GAAAAAAAAAHHHHD, du är så sssssnyyyyggg hjärtat!!

2010-11-28 @ 16:21:59
URL: http://boulevardbaby.blogspot.com
Postat av: Emilia

Kram :)

2010-11-28 @ 17:10:32
Postat av: Hey

j: TAAAAAAAACK BEBE, hur var det igår min pingla?

Du är så jäkla fin Jenny



e: Kram :*

2010-11-28 @ 19:29:10
Postat av: Anonym

det var gaaalet! du borde vatt meeed min fina! vi saknade dig :((

2010-11-28 @ 21:45:45
URL: http://boulevardbaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0