Christmas spirit

Ja herre GUD vilken lång tisdag jag har haft. Det är absolut ingenting negativt, denna dagen har bjudit på lite smått och gott. Några extremt stressiga lektioner och några var riktigt sköna - som svenska lektionen tex. Just det, snart är min novell finslipad och klar för att publiceras - var först lite skeptisk mot att dela med mig av det goda så ni får vara snälla med era omdömen och det skulle varit roligt att höra vad ni tycker!

Klockan hann bli 16.00 när jag och brudarna trippade ner mot centrum efter skolan. Esther drog med oss till Lindex där det tydligen skulle vara rea på allt stickat, men det erbjudandet hade de tagit bort, så vi gick till EH och tröstade oss med lite godsaker. Fy för var mysigt det var, vi satt där ute under taget med ljus och filtar och tittade ut över stadens gata med mysig julbelysning här och där. Sen har vi en otroligt omogen och härlig humor, men den behöver vi inte dra upp nu...

Rebecca fick stå ut med mig som skulle in i vartenda inredningsbutik Lund hade att erbjuda


Photos by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0