Brand New Shoes

Finisar från Scorett och Håkanssons, vi kommer traska rundor i stans snyggaste skor numera. Syskonen Hey. Kvällen börja närma sig sitt slut och imorgon är det slut på denna veckan också. Det rullar på snabbt, dock kan jag inte hålla helg fullt ut eftersom vi har fått så mycket läxor och inlämningar på en gång nu. Och jag får total mindfuck när Daniel vår alien-mediekunskapslärare går igenom Falsh (ett redigeringsprogram). Men nu ska jag drömma om hans håliga kalsonger som han så fint visar upp. Grymt skönt att vi har teori imorgon på gympan, fast var rätt laddad på att gyma faktiskt. Well, sängen viskar mitt namn nu

Sweet dreams are made of this:


Kommentarer
Postat av: mia

grymt snygga! :D

2010-11-12 @ 15:48:09
Postat av: josefin hey

Tack baby :*

2010-11-13 @ 14:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0