Solklänningar



solklänningar från H&M och Topshop

hej älsklingar! det är mycket snack i skolan nu om klänning, skor och frisyr till balen. jag tror jag har bestämt klänning och skor, och sen tänker jag nog inte göra något så väldigt märkvärdigt med håret. har bara bestämt att jag ska till frisören och göra lite vita/ljusblonda slingor. kanske göra en liten klippning, men ingen stor förändring. snelugg och lite uppklippt, mest för att refresha topparna också. ja, nu har vi det ur världen.

om en timme sticker vi och hämtar mia sen blir det träning. jag och mamma sitter nu och bläddrar i lite olika kataloger bl.a. H&M. vi har sett några underbara solklänningar, långt är verkligen inne denna sesongen! och det är så himla fräscht också, bara en slapp klänning och ett hårband sen är man redo att glänsa på miamibeach

pussar & kramar eran josse

matcha med ett par snygga gladiator-sandaler. på skopunkten kan jag tipsa om snygga sandlade till bra pris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0