So clumsy chick

hej mina vänner! nu är jag hemma. jag blev inte riktigt klar med so arbetet så jag avslutar det imorgon. jag och pappa har precis varit och handlat till ikväll, vi ska ha lite tappas. när jag kom innanför dörren luktade det så jäkla gott. mamma och sara hade bakat kanelbullar, helt underbart. ikväll ska jag kolla på norska hollywoodfruar (!?) och till det sk ajag käka kanelbullar med ett stort glas mjölk. mmm

nu ska jag berätta om min lilla klumpiga händelse haha. jag satt flera timmar uppe på firman idag ju och höll på med USA arbetet. vips som det är, är jag inne på en hemsida om utbytesstudenter och lite sånt. jag tyckte det verkade så himla kul och jag läste där på den hemsidan i säkert en timme. sen ville jag bara prova att skriva en anmälan, för skoj skull. så råkar jag skicka det, och jag så kommer det upp såhär: ''Hello Josefin, we look forward to meeting you and we'll contact you soon.'' haha jaja sure tänkte jag. sen ser jag i en annan ruta: Price: 70 000kr. hahah jag har aldrig ropat på min pappa med så orolig röst innan.

pussar & kramar eran josse!

påtal om USA
detta är resan vi ska göra i sommar
detta blir min fjärde gång jag åker till USA med familjen, efter nästa resa har vi varit här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0