Smutskasta

hej mina älsklingar! jag är hemma nu. fan vad skolan är chill nu mot slutet, älskar det. jag har precis käkat lite och ska strax kolla på my super sweet 16 när det börjar. just nu lyssnar jag på skön musik på alles dator, jag utnyttjar det eftersom mina är värdelösa haha.

jag satt precis och kollade på lite bloggar i vanligt ordning. kom till kissies, alltid lika underhållande och irriterande. det står: Visste ni att man går ner 5 kilo på tre veckor av att äta lätt-keso + grönsaker. grönsaker och keso i all ära, men skulle man leva på det i 3 veckor?! mat är det bästa som finns, att smutskasta det så är fan skam. dock tror jag inte heller att hon skulle tacka ner till en blodigt grillad biff...

pussar & kramar eran josse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0